älsk

älsk

lördag 7 januari 2012

ÄNNU MER SHOPPING

igentligen skulle jag inte handla mera, men när man går på stan och vet att man har pengar kan man ju inte låta bli. det blev ett par skrutt skor, duger när man ska ut med hundarna eller nått, ett par jeans, bälte och en mascara, för ca 300kr, wooooow hur sjukt är inte de? haha.. har ju handlat en massa innan och har tänkt på att visa upp de, men det känns lite töntigt att ta kort på grejer som man köpt, enligt mig iaf. men får se om de kmr upp nått ändå..


och så finns det en sak som jag verkligen saknar.. att vara gravid. blir så avundsjuk när jag ser folk går runt med sina magar. det är ju så myyyyyysigt, men det är ännu mysigare att ligga med sin lilla bebis i famnen<3







när jag var gravid med lillen, bara några veckor innan förlossning.
 (skit ful stor svullen hand på bilderna därav kladdet:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar