älsk

älsk

tisdag 31 januari 2012

..........

en heldag i skolan var det idag ja.. hade ett prov och jag tror det gick ganska bra, hoppas på ett g iaf! när jag kom hem såg jag att hundarna hade bitit sönder en sopppåse som levent glömt tagit ut innan han åkte iväg. ehm, det såg inte så fint ut om jag får säga så och bara gudarna vet vad hundarna fick i sig. men dom mår bra iaf så det var nog ingenting farligt.

är fortfarande på jakt efter en ny säng och tror jag har hittat en. fast den är vit och vi har bara svarta möbler i vårat sovrum, men vi får se hur vi gör med det. är så rädd att sängen vi har nu kmr falla ihop snart... men det värsta är vell nu att min iphone har börjat fucka ur igen. jag blir gaaaaaaaalen!! men nu vet jag säkert att det är mobilen det är fel på och INTE tele2 som dem flesta säger.. aja ska lämna in den nu nån dag i veckan för nu får det vara nog!!! nu ska jag sova för jag är skit trött. tvätt och städ dag imorgon och kankse blir det en tripp till västerås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar